dissabte, 30 de novembre del 2013

Pastís Ribot de fuster

Hola,

Fa poques setmanes, el Carlos em va preguntar si podia preparar un pastís per 2 dies després, ja que era el 70é aniversari del Cisco. En d'altres circumstàncies, pot ser hagués dit que no, per que 2 dies és molt poc temps, però 70 anys és un número molt especial.

El pastís el tenien molt clar, havia de ser un ribot, i és que el Cisco ha estat fuster tota la vida. I el gust va costar una mica més de decidir, però al final va ser una crema de llimona, per que no podía tenir molt de sucre.

Vaig començar el pastís sense cap ribot a mà per prendre mides, així que tot una mica a ull. En el moment de la decoració, però, sí que me'n vaig deixar un molt antic.

Moltes felicitats, Cisco!

dimarts, 5 de novembre del 2013

Pastís Margarites per la Festa Major

Quan s'acaba l'estiu, arriba cada any la festa Major d'Arbolí, i amb ella moltes activitats per a tots, entre les que hi ha el Concurs de pastissos. Aquest és el pastís d'aquest any.

Un pastís ben alegre, per que així és Arbolí aquests dies.
El pastís era un MSC de llimona, amb crema de mantega i llimona. Les flores de pasta de goma les vaig deixar assecar en una safata de tartaletes, per a que tinguessin una mica d'efecte 3D i no quedessin planes.

Un cop més em sorprèn la varietat de gustos, textures i presentacions, i aquest any no he pogut evitar pensar que cada pastís reflexa una mica com és la persona que el prepara.
Clar, que no hi ha molt de temps per pensar, ja que un cop el jurat diu qui és el guanyador, els pastissos desapareixen de la taula en petits bocins a una velocitat impressionant.
Gràcies a tots els que us esforceu per fer que la festa Major, sigui la gran festa de tothom.



dijous, 10 d’octubre del 2013

Pastís Mallot BTT

Aquest estiu passat el club de BTT d'Arbolí, va celebrar el seu primer aniversari. Enhorabona nois!!
Pastís Mallot BTT Arbolí
Van fer una celebració, i evidenment no hi podia faltar el pastís.

Tota la informació que tenia per a preparar-lo era el dia que havia d'estar llest, així que un cop més a donar voltes i més voltes a possibles idees. La guanyadora va ser fer el mallot del club.   Vaig agafar un mallot, la cinta métrica, la calculadora i paper  i aquí està. (Gràcies Magda per deixar-me el teu mallot.)

El pastís va ser una sorpresa per tothom!

I per cremar les calories extres, a pedelajar toca!!

Mallot BTT 

dimarts, 17 de setembre del 2013

Galetes Nuvis

Hola

Ja fa unes setmanes, em van encarregar unes galetes pèr un casament, a través de la botiga on

line el racó de l’àvia.

D’entre les propostes, unes més formals, que d’altres, els nuvis van triar aquesta,

personalitzant els detallsm, cara dels nuvis, pentinat, vestit...

Aviam que us semblen.

dimarts, 20 d’agost del 2013

Pastis de la Minnie per a l'Aina

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­La setmana passada,va ser l’aniversari de l’Aina, i els seus pares em van encarregar un pastís.
 
Volíen que fos un pastís de la Minnie Mouse, i la proposta  guanyadora va ser senzillament  la cara de la Minnie
En un pastís així,  no hi ha molt d’espai per a la creativitat, per que és important que el pastis s’assembli molt al personatge, i el nen el reconegui de seguida.

Així, que aquest és el resultat final, un MSC farcit de xocolata.
La decoració amb fondant i el llaç amb pasta de goma


Pastís Minnie

dissabte, 13 de juliol del 2013

Pastís Grease per a la Consu

L´última quinzena de juny, la Consu em va demanar un pastís per a celebrar el seu aniversari. L’any passat li vaig preparar un lleó, per que el seu horòscop es Leo, però aquest any em va demanar alguna cosa de la pel·lícula Grease, ja que li agrada molt.
Així que pensant, pensant, i refrescant-me la memòria de l’estètica de la pel·lícula, vaig preparar aquest pastís.
Era un MSC amb almívar de taronja, farcit de garnatxé de xocolata i melmelada de maduixa (recordant els pastissos que menjava per l´època de la pel.li).
Espero que us agradi. Jo m’ho vaig passar molt bé fent la jaqueta i el jersei amb pasta de goma
Fins aviat


divendres, 12 de juliol del 2013

Galetes Girona en Flors

Bones,

Ja fa unes setmanes, per no dir un parell de mesos !!, es va celebrar a Girona la fira “Girona en flors”, on tota la ciutat s’omple de flors i de colors.

L’Eli i el Carles, del racó de l’àvia, em van encarregar unes galetes per l’esdeveniment.
El disseny de la galeta no el teniem clar, així que em van enviar una imatge del cartell, per si m’inspirava, i vaig preparar unes galetes en la mateixa línea que el cartell.

Normalment no acostumo a decorar les galetes amb fondant, ja que m’agrada més el gust de la glassa, i malgrat el fondant ofereix moltes més opcions de decoració (permet textures i capes), el gust no m’acaba de convencer, i per mi les galetes han de ser maques, però sobretot bones!!. Per aquestes galetes vaig decorar-les  primer amb glassa i després amb detalls de fondant, i el resultat em va agradar.

Espero que a vosaltres també us agradi.

Fins aviat.


 
template by suckmylolly.com