dijous, 18 d’abril del 2013

Pastís " Al Sofà"


Fa unes setmanes va ser l’aniversari de la Cèlia i volia preparar-li un pastís.

 Trobar un tema per fer un pastís per una persona que sempre està liada fent mil coses és complicat, així que donant-li voltes, i més voltes vaig decidir qeu el pastís fos d’ella relexada al sofà, que de tant en tant també li toca.

 El pastís té petits detalls, que si no la coneixes no hi dones importància, però que fan que sigui un pastís més personal, com la manta i el coixí  que li van portar els Reis per la migdiada i que li van fer tant il.lusió, el portàtil que li vam regalar, els seus crocs blaus…

 Preparar un pastís per la Cèlia sempre ve de gust, ja que està tan contenta quan el veu que compensa de sobres totes les hores de feina.

Moltes felicitats, vecina!!!


 

dimarts, 12 de març del 2013

Pastís Bolso per a Ariadna


Hola,


Fa uns dies la Encarna, la mare de l’Ariadna, em va que li preparés el pastís d’aniversaria a  la seva filla.

No tenia molt clar com volia el pastís. La premisa era…”que sea original”. Amb aquesta informació i tenint en conte que l’Ariadna cumpleix 13 anys, donant-li voltes al tema, varem acabar decidint un pastís relacionat amb la moda, o un viatge d’idiomes, de colors vius… I a partir d’aquí un “prefiero que sea sorpresa”

 
Ja he dit alguna vegada que m’agrada quan em diuen que confien amb mi i que faci el que em sembli, per que aleshores puc fer el pastís al meu estil i em sento més lliure de fer i desfer, però quan ademés et demanen que sigui sorpresa, sents que no pots fallar…

Així que em vaig decidir per un pastís amb forma de bolso, amb els colors de la bandera de Regne Unit (evitant una mica el vermell, per a que no sembés del Barça). Hi vaig possar unes perletes per a donar-hi un aire més xic i un cop acabat el vaig pintar per sobre amb una mica de margarina per a que fos molt lluent i semblés de xarol.  

El pastís era un MSC de vainilla, farcit de crema de mantega amb vainilla.
 
Aquest és el resutltat, espero que us agradi,

 
Moltes felicitats Ariadna.!!
 


divendres, 8 de març del 2013

Pastís Snowboard


La setmana passada va ser l’aniversari del Nil.
Mentres li donava voltes al tema del pastís, ell només es queixava de tiretes a tot arreu de l’última sessió de snowboard.

Així que vaig decidir fer-li un pastís relacionat amb l’snow i clar com que el més divertit solen ser les caigudes, vaig pensar que estaria bé, que fos d’una caiguda.

El pastís estava inclinat per simular la baixada i el nen agafat al precipi abans de caure. He d’admetre que sóc incapaç de possar cara de pànic a una figura de pasta de goma, i el nino va quedar la mar de content i feliç amb el seu somriure, enlloc d’aterrit!!

El pastís era un msc farcit del garnatxe de xocolata. El preferit del Nil.

Moltes Felicitats, xavalote i que disfrutis dels 13!!!

 


dimecres, 27 de febrer del 2013

Galetes Estrelles de mar


Hola,

Ja fa unes setmanes la Pili em va demanar unes galetes per a a la celebració de l’aniversari de la seva filla Helena.

L’Helena em va escriure una nota molt xula de com volia les galetes així que jo no podia fallar.

Havíen de ser galetes d’Estrelles de mar i de colors Blau, vermell, groc  i verd. Amb unes indicacions tan clares no em podia equivocar.

Aquest és el resultat. 

He de dir que em va sorprendre que només amb 2 colors per galeta quedessin tan vistoses, i és que a vegades ens compliquem innecesàriament.

Espero que us agradin tan com a l’Helena i a la Pili.

Fins aviat (espero )

dimecres, 30 de gener del 2013

Cupcakes de Llimona


Hola

Després de mesos amb la sensació que amb tantes retallades, també habíen retallat les hores del dies, sembla que minut a minut, els dies vagin recuperant totes les seves hores, així que he trobat el temps suficient per a fer una entrada ràpida en el blog.

Durant les setmanes de  bogeria , he anat fent cosetes, menys de les habituals, per ser sincers, però ni temps de fer fotos.  º,)

Us posso les fotos d’uns cupckades de llimona, Tenen un pinta més primaveral que hivernal, però estan bons sempre.



Si us animeu la recepta és del  blog: Objetivo Cupcake perfecto.

 

dijous, 10 de gener del 2013

Galetes Nadal 2012.02


Hola,
Galetes Avet Nadal 

Jo mateixa m’he sorprés al veure la data de l’última entrada, i no és que durant aquestes setmanes hagi estat sense fer res, és que no he tingut casi temps de fotografiar i escriure l’entrada.

Espero que aquest any que tot just comencem m’organitzi millor, ja que més temps segur que no tindré. Els dies tenen les hores que tenen...

Us posso unes fotos de la segona fornada de galetes de Nadal, malgrat les festes ja quase s’estan acabant i de les galetes no en queden ni les molles.

Aprofito per a desitjar-vos un bon any nou ple d’il.lussions que es facin realitat.





Galetes PapaNoel

Galetes Jerseis Nadal
Galetes Flocs de Neu
Galetes REgals 
Galetes Boles de Neu

divendres, 30 de novembre del 2012

MInicupcakes de Oreo


Fa uns dies va ser el meu aniversari, i vaig voler preparar uns cupcakes que tenien una pinta exquisita del blog “Objetivo Cupcake Perfecto”.

Són els cupcakes amb galetes Oreo, però com que jo vaig preparar minicupcakes, vaig fer servir Mini Oreo per a la decoració, per a que tot fos a escala.

Us posso la recepta de la crema, que té un resultat impressionant.

Qué Necessito?
Minicupcakes de Oreo
120 gr de mantega
300 gr de sucre superfi
125 gr de formatge tipus Philadelphia
1 cullerada de llet semidesnatada.
10 galetes Oreo triturades


Com ho faig?
Possar en el bol de l’amassadora la mantega, la llet i el sucre previament tamisat, (la recepta diu sucre superfi, però jo només tenia glas i és el que vaig fer servir, i va quedar molt bé, segurament amb l’altre sucre hagués quedat diferent i millor, però amb el sucre glas el resultat és bo).

Batre a velocitat alta, fins a aconseguir una mescla homogènia. Afegir-hi el formatge fred de la nevera i batre primer a poc a poc i anar pujant la velocitat fins a obtenir una mescla homogènia i cremosa.
Afegir-hi les galetes Oreo i remanar suament per a repartir-les per tota la masa.

La crema ja està llesta per a decorar els cupcakes. Fàcil, ràpida i de resultat impressionant.

 
template by suckmylolly.com